Thursday, June 12, 2008

Siteye Katkı

Herkese Merhaba,

Siteyi geçtiğimiz aylarda kurdum ve o günden bu güne de sürekli olarak elimden geldiği kadarıyla sitenin içeriğini genişletmeye çalışıyorum. Bu süreçte sağ tarafta bulunan linkleri arttırmaya çalıştım. Görebileceğiniz gibi sağ tarafta dört farklı link bölümü bulunuyor. Bunlardan birincisinde Gramsci ile ilgili yayınları bulabiliyorsunuz. İkincisinde internette yayınlanmış metinlerin adresleri var. Üçüncüsü, Gramsci ile ilgili linkleri içerirken, dördüncüsü de Gramscian teori hakkında çalışan Türkiye'den ve dünyadan akademisyenlerin linklerini içeriyor. Bunların araştırmasını google'de, rastladığım kitaplarda vs. yaptım ve yapmaya da devam ediyorum ve umarım bu linklerdeki akademisyenler, kitap isimleri, okunabilir makaleler vs. birilerine faydalı oluyordur. Eğer siz de bir şekilde listede olmayan bir Gramscian akademisyene, kitaba, makaleye vs. rastlarsanız, lütfen bana Yorum kısmından yazarak ulaşın, ben de onları listeye ekleyebileyim. Bu şekilde listenin genişlemesine sizin de bir katkınız olmuş olur.

Şimdiden teşekkürler,
Feyzullah

No comments: